Cultureghem vierde in 2022 haar 10de verjaardag. Al 10 jaar zijn we een warme ontmoetingsplek waar werkelijk iedereen welkom is. Na 9 jaar verlaat Cath onze organisatie om een nieuwe droom te realiseren, en zijn we op zoek naar een Backofficer, met kennis van boekhouden. Benieuwd wie we zijn?
CULTUREGHEM WIL …
- Een samenleving waar iedereen zich thuis voelt.
- Een samenleving waar delen een evidentie is.
- Een samenleving die mensen dichter bij elkaar brengt.
CULTUREGHEM IS …
- Een ontmoetingsplaats voor jong en oud.
- Waar ideeën een plek vinden en van schets tot werkelijkheid komen.
- Waar klein en groot kunnen samenkomen op diverse evenementen.
- Waar er wordt gedeeld in de breedste zin van het woord: eten, ruimte en tools.
- Waar honderden helpende handen, een grote groep vrijwilligers, instaan voor een buurtwerking op Abattoir of ver daarbuiten. Cultureghem bouwen we samen met hen.
Zin om hieraan mee te werken?
Jouw missie in onze organisatie
Je bent verantwoordelijk voor het administratief beheer van Cultureghem. Jouw passie is dat het allemaal correct en juist verloopt.
- Je maakt financiële overzichten in functie van subsidies en de boekhouding op basis van een template en de aangereikte financiële informatie.
- Je maakt facturen op basis van een overzicht. Je verstuurt deze, volgt de betalingen op en waar nodig stuur je betalingsherinneringen.
- Je volgt de betalingen aan leveranciers op door op tijd te betalen en door het juist op te nemen in de boekhouding.
- Je doet een dagelijkse controle van onze bankafschriften en controleert of elke uitgave een bewijsstuk heeft.
- je beheert de kassa en houdt een kassajournaal bij.
- je volgt de planning en boeking van activiteiten op.
- Je bent contactpersoon voor de verzekeringen.
- Je neemt ondersteunende administratieve taken op.
Je maakt deel uit van een flexibel team waarin iedereen voor elkaar inspringt.
Afhankelijk van je ambities, bekijken we samen hoe we jouw rol in het financieel beheer van de organisatie vormgeven en jij het zakelijke luik mee opvolgt.
Wij zoeken iemand die…
- administratief sterk is, en nauwgezet met cijfers omgaat,
- georganiseerd en gestructureerd werkt,
- iemand met analytisch inzicht en nieuwsgierigheid,
- zich flexibel opstelt, maar ook nauwkeurig en tot in detail werkt,
- zelfstandig kan werken,
- menselijk en open-minded is,
- informatica vaardigheden heeft (vlot met google, word, excel, ppt…). Iemand die zich graag verdiept in informatiesystemen is een pluspunt.
- talenkennis: Nederlands zeer goed en Engels en Frans goed.
- vol enthousiasme zijn/haar schouders zet onder de missie en visie van Cultureghem.
Wij bieden…
- een contract van onbepaalde duur 80% (4/5de), eventueel bespreekbaar,
- Verloning naar functie en ervaring, met extralegale voordelen zoals hospitalisatie- en groepsverzekering en vergoeding woon-/werkverkeer. Maaltijd- en ecocheques.
- Met 13de maand.
- Forfaitaire onkostenvergoeding gsm abonnement
- 16 vakantiedagen, én sluiting tijdens de kerstvakantie.
- Cultureghem kent glijdende werkuren en eventuele overuren worden gerecupereerd.
- Een fantastische werkplek gelegen op de site van Abattoir, in Anderlecht. Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer, fiets of wagen.
- Thuiswerk is bespreekbaar.
- een plek in een klein, hecht team van 10 collega’s.
- een werkomgeving die rekening houdt met je talenten. Afhankelijk van je ambities, bekijken we samen hoe we jouw rol in het financieel beheer van de organisatie vormgeven en jij het zakelijke luik mee opvolgt.
Interesse?
- Bezorg ons zo snel mogelijk je motivatiebrief en CV en stuur deze per e-mail naar: barbara@cultureghem.be . Als je geselecteerd bent, nodigen we je graag uit voor een gesprek en een korte administratieve test.
- Gewenste indiensttreding: zo snel mogelijk.
- Als je vragen hebt over de functie of de procedure, kan je deze sturen naar barbara@cultureghem.be .