[ingevuld] Cultureghem zoekt een financieel en administratief medewerk.st.er, 4/5de, m/v/x

by | mrt 21, 2023

Cultureghem vierde in 2022 haar 10de verjaardag. Al 10 jaar zijn we een warme ontmoetingsplek waar werkelijk iedereen welkom is. Na 9 jaar verlaat Cath onze organisatie om een nieuwe droom te realiseren, en zijn we op zoek naar een financieel en administratief medewerk.st.er. Benieuwd wie we zijn? 

CULTUREGHEM WIL …

    • Een samenleving waar iedereen zich thuis voelt.

    • Een samenleving waar delen een evidentie is.

    • Een samenleving die mensen dichter bij elkaar brengt.

CULTUREGHEM IS …

    • Een ontmoetingsplaats voor jong en oud.

    • Waar ideeën een plek vinden en van schets tot werkelijkheid komen.

    • Waar klein en groot kunnen samenkomen op diverse evenementen.

    • Waar er wordt gedeeld in de breedste zin van het woord: eten, ruimte en tools.

    • Waar honderden helpende handen, een grote groep vrijwilligers, instaan voor een buurtwerking op Abattoir of ver daarbuiten. Cultureghem bouwen we samen met hen. 

Zin om hieraan mee te werken? 

Jouw missie in onze organisatie 

Je ondersteunt het team in het financieel en administratief beheer en voert gerichte taken uit. Op termijn word je steeds meer betrokken in het mee nadenken over het financieel beheer. Jouw passie is dat het allemaal correct en juist verloopt. 

    • Je maakt financiële overzichten in functie van subsidies en de boekhouding op basis van een template en de aangereikte financiële informatie. 

    • Je maakt facturen op basis van een overzicht. Je verstuurt deze, volgt de betalingen op en waar nodig stuur je een betalingsherinneringen. 

    • Je volgt de betalingen aan leveranciers op door op tijd te betalen en door het juist op te nemen in de boekhouding. 

    • Je doet een dagelijkse controle van onze bankafschriften en controleert of elke uitgave een bewijsstuk heeft. 

    • je beheert de kassa en houdt een kassa journaal bij. 

    • je volgt de planning en boeking van activiteiten op.

    • Je bent contactpersoon voor de verzekeringen.

    • Je neemt ondersteunende administratieve taken op. 

Je maakt deel uit van een flexibel team waarop iedere voor elkaar inspringt. 

Wij zoeken iemand die…

    • administratief sterk is, en nauwgezet met cijfers omgaat,  

    • georganiseerd en gestructureerd werkt, 

    • iemand met analytisch inzicht en nieuwsgierigheid,

    • zich flexibel opstelt, maar ook nauwkeurig en tot in detail werkt, 

    • zelfstandig kan werken, 

    • menselijk en open-minded is,

    • informatica vaardigheden heeft (vlot met google, word, excel, ppt…). Iemand die zich graag verdiept in informatiesystemen is een pluspunt. 

    • talenkennis: Nederlands zeer goed en Engels en Frans goed.

    • vol enthousiasme zijn/haar schouders zet onder de missie en visie van Cultureghem.

Interesse? 

Wij bieden…

    • een contract van onbepaalde duur 80% (4/5de) 

    • Verloning naar functie en ervaring, met extralegale voordelen zoals hospitalisatie- en groepsverzekering en vergoeding woon-/werkverkeer. Maaltijd- en ecocheques. 

    • Met 13de maand. 

    • Forfaitaire onkostenvergoeding gsm abonnement

    • 16 vakantiedagen, én sluiting tijdens de kerstvakantie.

    • Cultureghem kent glijdende werkuren en overuren worden gerecupereerd.

    • Een fantastische werkplek gelegen op de site van Abattoir, in Anderlecht. Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer, fiets of wagen.

    • Thuiswerk is bespreekbaar 
    • Een plek in een klein, hecht team van 10 collega’s.

Interesse? 

    • Bezorg ons je motivatiebrief en CV uiterlijk tegen zondag 16 april 2023 en stuur deze per e-mail naar: barbara@cultureghem.be. Als je geselecteerd bent, nodigen we je uit voor een eerste gesprek over je motivatie en ervaringen, en een kleine administratieve test. 

      • Gewenste indiensttreding: zo snel mogelijk. 

    Kwaliteiten van mensen zijn doorslaggevend bij onze aanwerving, ongeacht hun gender, herkomst, leeftijd, sociale achtergrond of beperking.